Sofia vid tangenterna

2009-11-22 @ 01:21:15
Hejsan! Lite gästbloggning såhär på natten eftersom Bella är så otroligt dålig på att uppdatera. Det här måste vara... Hennes tredje blogg eller nåt? ;)

Jaha, vad ska jag skriva då? Lite smaskiga hemligheter om henne? Nej så roligt ska vi nog inte ha det... Men jag kan berätta att Bella är ungefär världens gulligaste och socialaste tjej ♥ man har verkligen aldrig tråkigt med henne! Jag då, vem är jag? Sofia heter jag och vi går i samma klass sen ett och ett halvt år tillbaka. Vill ni läsa mer om mig kan ni besöka min blogg här.

Kan ju också berätta att båda är stora Twilight-New Moon-Edward Cullen-Jacob Black-fan mihi. Hon blev överlycklig när jag hade en extra biljett till premiären och vi satt båda två med tårar i ögonen :') sen var det ungefär det ända vi pratade om resten av kvällen (läs: natten). Svar; Ja, man kan bli kär i en film!!

Dags att avsluta detta innehållslösa inlägg med en bild på oss. Detta var den enda bild jag hade (!) och det var från i sommras tror jag. Inte världens smickrande direkt men vi hade solen i ögonen, och det är därför båda tittar ner ;p. I sommar lär det bli desto fler om vi åker på utlandspraktik. Då smäller det!



Puss och godnatt från Sofia xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback